۰۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵
کد خبر: ۵۸۳۳۱۰
حجت الاسلام والمسلمین کلانتری:

۱۳ آبان اتفاقی نخواهد افتاد| آمریکا در حالت ضعف و انفعال قرار دارد

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که آمریکا با سر دادن شعار تحریم به دنبال ایجاد جنگ روانی است، گفت: از تاریخ ۱۳ آبان به بعد هیچ تحول خاصی صورت نخواهد گرفت، زیرا امروز استکبار جهانی در حالت تنگنا و ضعف قرار دارد.
کلانتری

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر کلانتری نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این که آمریکای جنایتکار در طول 40 سالی که از انقلاب اسلامی می گذرد همواره در حال توطئه انگیزی بوده است، گفت: آمریکا تاکنون از هیچ کاری برای براندازی جمهوری اسلامی دریغ نکرده است و دائماً در حال تحریم ایران بوده است، اما شاهد هستیم که نتوانسته به اهداف خود برسد.

وی با بیان این که آمریکا با سر دادن شعار تحریم به دنبال ایجاد جنگ روانی است، اظهار داشت: از تاریخ 13 آبان به بعد هیچ تحول خاصی صورت نخواهد گرفت و آمریکا نخواهد توانست کاری کند.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری خاطرنشان کرد: آحاد مختلف جامعه اسلامی باید با هوشیاری و بصیرت کامل در صحنه حاضر باشند و بدانند دشمن با ترفندهای مختلف سعی می کند تا آن ها را ناامید کند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: بدون شک با آگاهی، بصیرت و استحکام و استقامت مردم این توطئه آمریکا هم خنثی خواهد شد.

وی با تأکید بر این که دشمن به دنبال تصویرسازی غلط است، مطرح کرد: ما مشاهده می کنیم که امروز استکبار جهانی و هم پیمانانش در حالت ضعف قرار دارند و نفوذ آمریکا در منطقه کاملاً تضعیف شده است؛ بنابراین ملت ایران نباید نگران باشد، زیرا آمریکا بدون شک نخواهد توانست کار به جایی ببرد.

حجت الاسلام والمسلمین کلانتری با اشاره به جنایت اخیر سعودی ها مبنی بر قتل وحشیانه روزنامه نگار منتقد آل سعود عنوان کرد: امروز آمریکا و آل سعود با این جنایت منفعل شده اند و همواره سعی می کنند تا آن را توجیه کنند، اما راه فراری پیدا نمی کنند؛ در مجموع به نظر می آید امروز استکبار جهانی در حالت تنگنا و ضعف قرار دارد./841/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات